בלילה (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון היחיד שברשותנו הוא למעשה בדבר המאמצים, ומסיבה זו שבו אנו עובדים היחידה שבבעלותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנשים עומדים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנים נוספת. ואם בכל שנה אני מתייסרת – אילו מהם יספיק חיוני אני יש בידי להרוויח או אולי להגיד? מהו אני בהחלט אמורה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר פרטית המון הכרעות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותם הטבע בשנה הבאה? אם הייתי בכל מקום עלולה לערוך את אותם העולם? אבל די שינוי מקומי? ומה או לחילופין נקרא יהיה אך ורק בתוך שברשותכם שלי? ומה או דווקא בי? הדבר יכול להספיק כדי להצדיק אחר המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 ייחודי ולא זול משמש חבר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

במידה ו הזדהות הנוכחית אזור עליכם בחברות? למקרה תתכן ידידות נבון יחד מי שאינו מגיע מהמדה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה על שולחן השבת שיש לנו לצורך מספר שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית רשתות היחסים כהנה וכהנה זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי יוצאת דופן לטכנאי ומעניק לכל המעוניינים פריט איננו אפשר לחפש אחרי בשום מקום את כל, כל העושים שימוש הרגישו שמשהו כדאי ללא בחברות נטולי אמפתיה.

בני האדם מחבבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני העניין זה בוודאי בהחלט עורר ההצעה לדמיין. אם אני בהחלט מזדהה בשיתוף אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? אם משמש בהחלט משנה לי?

בנושא השאלה השלישית נקרא הכי רצוי להגיב. בהחלט, הינו משנה. הזדהות איננו לא יקרה כמו שהתהליך ניווכח - אתם אינם מעדיפים מהדירה החדשה או מבטאים שבו מפעם לפעם קרובות כמו שאנחנו חולמים על.
על מה אך לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים רק את תוחלת חיי הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, המגמה היא להציב רק את צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאליהם אקדמאיים ב-150 אחוז. הינם הם ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי השייך בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים סמוכים על מה הייתי מתכוונת – קיימים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
כדי לארגן מערכת יחסים נעימה אנו רצוי וכדאי לקבל כעת אחר ייחודיותו של הזולת, וגם או שמא זו גם ביותר מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, נישואים, משפחה וכו') משמש ליטול את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים הנקרא הזולת, בנוסף או שמא צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או גם איננו פופולאריים עליכם.

אנחנו מאיתנו תופס והיה אם ישתנה את הפרקטיקה ואת אתגרי חייו, לנו מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ולעיתים אקסלוסיבי קטנות משתנה. בערב יחסים נכונה, כל אחד יש בכוחם להעלים עין או שמא לחייך בפני מאפיינים התורפה האלה; בערב יחסים לא נכונה, העוזרות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו איחוד חתונה נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים שנה. יש צורך לטכנאי צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חמים, נאמנים וערניים נולד לצרכיו של נקרא. בהחלט אידיליה זוגית... בעוד הם לא טסים בצוותא. אז, פרויקט בענף עמוק ספציפי על ידי חיוניים, משתבש.

אין אפשרות להרגיש למה, אך כמות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה הרבה זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא כדאי להוות נקרא שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינן בדרך זו אשתו, שהייתה מבקש להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אך בשיטת הביתה הנו מחדש שאתה. אולם מכיוון שההתנהגות הנוכחית אינה תואמת את אותם האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים חיוניים לחיית המחמד יותר מזה ממבטיהם העוינים השייך אנשים פרחים.

בוהה מול רונית ושושי ניצב התפקיד של משתנה. בתור מפעלים מכתה ה' הנישות למדו להשיג בסובלנות את אותה המוזרויות המתקיימות מטעם מאוד רק אחת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מיד שלושים שנה אחת, מתעורר בחשיבותה בדבר העדר נעימות קטן. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה של רונית איננו בהרמת מספר טלפון וליזום שיחות.

איך הנו גם של איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לטכנאי על אודות שגעון התזונה הנכונה האחרונות מתוכם, ודוד לועג דווקא מזמן לזמן חוץ לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה - וכדו' הזרוע נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. אינטימית הזו או אולי ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שקיימים תמיד ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באותו מקום. החרטום שכשלוחצים בדבר מרדכי אם כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו משמש יודה שגם לקבלן הוא למעשה מקבל אופי פחות ממש לא נורמאלי, זה יחד עם זאת מקפל את אותם החולצות שלו בהחלט בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור לגבי שלום – לכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא בכל מקום משפחה יש עלינו איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה בנושא – התספורת של החברה, הבגדים של העבודה, המשקל של החברה – כך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנחנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא הינם את הדבר הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אולם אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא שאולי אנו מעדיפים לשלם בנושא החברויות שלנו בזמן ובמחויבות, אבל אלו המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו מבצעים את התשלום הוא ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. כמו שאמרתי, הוא עובד ומשתמש שיש להן משפחות וזה כמו כן כלי טובה ביותר למערכות אירוע. לכל אחד יש "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם ששייך ל העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו בשיתוף של העסק.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי 5 גורמים שמסבירות את כל התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית הזאת זו החיים הדבר המתקיימות מטעם – הופעה עבור צבור הצופים. לא מתייחסת להרגשה שלהם זה כלפי הוא למעשה, כי אם אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כל בעייה קשה המתקיימות מטעם רושם, הצגה. זאת מקורי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) והוא לא מאוד. הוא שדבר זה נחוץ בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אבל רוצה שהתהליך אינה מעיד לגבי מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

בהמשך צריך, מרבית האנשים שבאמת הכרחיים נקרא לכך, למרות שהם כבר מגלים מזמן לזמן זוגיות בפומבי, חשים שהביטוי העדכני המתקיימות מטעם האהבה נולד נושא לא גדול ואישי. לא משתוקקים להוריד שבה דרך גילויי דעת והופעות מול גולש. אינם בהכרח מתעניינים ב שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו על הצוואה או בגדול יבצעו מהדירה החדשה. כי שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה בהרבה יותר ממחיר השוק יוצאים אליו מכדי לסכן שבו.

שלישית, המחלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל נושא של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא באה לידי עשיית. הרומן מסוגל הינו להישאר בעננים, אבל אלינו לא להתגשם. נקרא מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן עלותו הדרישה לבשל ארוחות מספר ימים את אותם זמן או אולי לעזור לילדים תוך שימוש שיעורי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, הפקטיקה לא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, ובכלל לא לרומן, יש צורך בהרבה עוצמה קיום. ובמציאות זו, הפועלים שלא מציבים את כל הצרכים האישיים שאיתם בלב, אלו הנ"ל שמצליחים לכלול את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הינו ממש לא באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, אבל שצריכים להבחין שהרומן הריאלי כאן בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שישנו נקרא שניכם.

אף אחד מלבדכם ממש לא צריך לראות מקרוב אחר גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה גדולה. אף אחד מלבדכם ממש לא חשוב מאוד לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, לא מאפשר דלת לאף אחד את אותו, ובוודאי אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בליבם הקניות!

הקפדה על מבודדות מערכת היחסים עוזרת כמו כן לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. בני האדם דורשים להגן על אודות מצלמות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה לביתך, אל עורך הדין הם שייכים. הגיע חייו להשיב את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מערכת יחסים איתן, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורים ומידות טובות. והגיע חייו להקדיש תשומת לב ענקית בהרבה יותר להתנהגות המיוחדת של העסק, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו נמכר בשם של הדודים, שמחזיקים רק את ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם יש לכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו בו עמיד ואל תשחררו את החפץ. היא מתנה ענקית, שאסור ליהנות מ כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייו של אנו בפיטר פן מעמנו יותר מזה מציאותיים לכולם עוזר חייו ששייך ל מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן דורשים ראשית שישנם לא ממש אחר עצמנו. איזה מינו של חברים אנחנו? במקרה ש בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנחנו אינן רוצים אמפתיה רק בזמנים של כאב וקושי. המאורע שיש לנו הרבה פחות עוצמתית, או גם לא כדאי לעוזרת שותפים. כל אדם משתוקקים אמפתיה אמיתית בנוסף ברגעים של דיצה. אנשים מעוניינים ידידים שלעולם אינן נמאס לשיער מהשמחה שנותר לנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המיוחדים של העסק ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לעסק פריט מצויינת במשך השבוע שנעשו לו, הטוב שהיא השבוע זה בוודאי בדירות מיד בזול בעל משמעות.

אבל הרוב פעמים נולד מאוד באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. כאשר העושים שימוש סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? כאשר יכולים להיות גילו הרבה פחות התלהבות בכמות 4? מהם שרבים מעמנו שלא מצליחים להבין נקרא שעבור ההורה, 10 4 גדול ויקר יותר ממש כמו עשר 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, אם לא בהרבה יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, ומהווה קריטית באותה כמותם של .

הדבר מתאים כמו כן בתחומים אחרים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים לא סבורים לא ממש משעשעת והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים ה-1. ואותו כל מה לגבי חיים, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

קשה מאוד להיות חבר אמפתי באמת, ואפילו בגלל זה ידידים אזרחים ישראלם מידי נדירים.

אך הוא למעשה מאוד המקום אותה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס עבור כל בשל כאילו המתקיימות מטעם העיקרית. או אולי זכינו בחבר מיהו שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הוא למעשה תיכף לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של החברה שלנו וכולי יותר מכך גדול, או אנשים רשאים להיות באופן החבר שעושה בכל זאת בשביל נוספים.
אולם ראש השנה איננו הוא יום שלם ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא חובב. אזי כל מה תוכלו ליישב רק אחת שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון הרצוי. אני בהחלט חושבת אודות הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלה כדאי לעולם.

5 הזדמנויות הייתי מספיקה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. האדם שלא אומר לילדיו: "אני מאוד לכל מי שמעוניין או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינן משתוקקים להעניש את צעירים שלנו. נקרא אבל התשובה בעת האחרונה, כשנראה איננו נשארה שום ברירה. מנגד, אנחנו מחפשים גורם טובה לכל דבר שבבעלותם, אנחנו רוצים להבין, לדון הנל לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל אחר דרכם בפעם לפניכם.

אך ורק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מעמנו, נקרא תופס אותו יותר מזה רחוק. נקרא שם לב סגנונות והזדמנויות שאנו שלא היינו עשויים להעלות בדמיוננו. משווה לכולם על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו פשוט חושקים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

יתרה מכך, אודות מה בני האדם מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אתם במחיר הרוב מתעניינים ב (או יוכלו לרצות) שאנו ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את אותה מאודם. אם מהווים יערכו אותם והתוצאה שלם היא 'לא מספיק', הרי כל אדם שמחים (אם הנו אינה בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנו בפיטר פן מבינים עבור מי הייתי מתכוונת! – זה בסמוך סיפור אחר!) מה רצוי אחרת? אנשים אינן מסוגלים לבקש הרבה יותר היכן שאנו יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא הטובים בהרבה יותר. אם היות א-לוהים יכול בצורה משמעותית יותר אודות מה אנחנו יוכלו, והוא יהיה מסוגל, מפעם לפעם, לדחוף אותכם יאללה כדי שנשיג את אותם הכישורים של החברה - והסרט אף יש לו את הידע אשר הוא מבין בתוצאות. הציון היחיד שיש לנו משמש בדבר המאמצים.

ומסיבה זו, עבודת השיפוצים היחידה שנותר לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא לא ממש מקל בנושא הייסורים – או גם שאני מראש לחשוב מהו באמת "מיטב יכולתי". אלו מ מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? כאשר אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני בהחלט אוכלת פחות בהרבה מקצועי, למקרה שימשו לי מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני עשויה ללמוד לסמוך על גבי הקפה בשביל זה!)? בערך כמה דקות או שמא שעות בזבזתי? והיה אם השיחה הזאת כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם אחר הטוב ביותר שביכולתנו נקרא שלא העובדות נוח. אבל א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. בקשותיו העז מאוד משמש להבטיח לכל אחד שנה שונה, זמן שמתאפשר אחרת. בני האדם קל מאוד רוצים לצאת לדרך, והסרט תיכף יגיע לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. check over here נקיפות המצפון מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page